Tivoli teszt Antalfy Krisztinával

Antalfy Krisztina blogger, imádja a divatot, a kalandokat és a gyönyörű autókat. Autók iránti rajongása sokáig csupán plátói volt. Tartott a vezetéstől, annak ellenére, hogy a jogosítványt már korábban megszerezte.

Antalfy Krisztina és a Tivoli

Utóbb kiderült, hogy csupán a motiváció hiányzott, hogy újra volán mögé üljön. Egy idő már nem tudott ellenállni a szebbnél-szebb tesztautóknak, és hivatásos bloggerként úgy érezte, az az igazi, ha első kézből szerzett tapasztalatait osztja meg olvasóival.

Mire megérkezett a SsangYong városi crossovere, a Tivoli Magyarországra, Krisztina már teljes magabiztossággal ült a volán mögött és élvezte a vágyott szabadságot. Egy DLX plus felszereltségű, Reddish Orange színben pompázó modellt próbált ki, az ő tapasztalataiból készítettünk összefoglalót.

Külső

Dinamikus és határozott vonalai, és talán a vibráló szín miatt kívülről kisebbnek látszik a Tivoli, mint amekkora valójában.

A Tivoli dinamikus vonalvezetése

Az autó frontrésze és hátsó lökhárítója esett át egy kisebb átalakuláson, így oldalnézetből is harmonikusabb lett. Más a ködlámpák formája és feltűnő, hogy nem került fel a mindenhol megszokott hűtőrács.

A márkajelzés jól megtalálta a helyét mind a fronton, mind pedig a hátsó részen, nagyon szép íve van és méltóságteljesen viseli az autó. Viszont a bal oldali SsangYong felirat elhagyható lenne.

Ívelt hátsó kialakítás

Újdonság, hogy a lámpák pontozott megjelenésű, LED technikás nappali menetfényt kaptak, a főfényszóró viszont továbbra is xenon technikás.

Amit remélhetőleg a következő szériában már orvosolnak, az a rendszámtábla világítása, ugyanis, az még mindig hagyományos izzós.

A fényezés minőségéből és az illesztésekből is látszik, hogy gondos munkát végeztek, remek az kivitelezése.

Belső

Kulcs nélkül indul, az ajtók könnyen és finoman záródnak. Kellemes színek, mutatós műszerfal, kényelmes és otthonos benne ülni. Amit hiányolunk, hogy a vezetőülés továbbra is kézzel állítható. Azon túl, hogy szép a kivitelezése, a kormány multifunkciós, így bármi vezérelhető róla az autóban.

A központi média rendszerhez könnyű csatlakoztatni az okostelefont, a menü felépítése érthető, könnyen navigálható.

Multifunkciós kormány

A raktér könnyen pakolható, az alacsony csomagtérküszöb külön jó benne, nem kell magasra emelni a csomagokat. A hátsó ülések lehajtásával pedig még nagyobbra, akár 1018 literesre bővíthető az eredetileg 423 literes csomagtér.

Képek forrása: https://voilamode.blog.hu/2019/03/11/ssangyong_tivoli_i_lov_it

Tivoli csomagtere

Összegzés

Krisztina szerint minden okunk megvan rá, hogy beleszeressünk az autóba. A SsangYong Tivoli egy kicsit különc, mégis divatos forma innovatív szolgáltatás-kínálattal, és az öt év garancia mellett nagy előnye, hogy szinte a végtelenségig személyre szabható.