Világjáró Magazin: Rexton teszt

Almásy Gyula, a Világjáró Magazin alapító tagja és szerzője szenvedélyes utazó. Szinte nem telik el hónap anélkül, hogy útra ne kelne. Legújabb útjára az új SsangYong Rexton G4-et vitte magával.
 
Az impozáns SsangYong Rexton G4
 
A márka viszonylagos hazai ismeretlenségéről ad számot, hogy rendre idegenek szólítják meg, hogy nahát, milyen szép autód van. De mi is ez?
A Rexton nem ismeretlen számára, csak ezúttal szélsőséges körülmények között, esőben és hóban is kipróbálta a terepjárót -  a fűthető kormány hasznos funkciónak bizonyult.
A változásokat az előző generációhoz képest nem is annyira a külsőben, mint inkább a prémium belsőben látja. 
Minden könnyen állítható és testreszabható, a rendszer azonnal összekapcsolódik a telefonnal, így külföldön sem kell keresgélni a rádiócsatornák között, maradhat a saját zene.
 

Belső nagyság

Az autóban egy nagyobb család is elfér, hiszen hétszemélyesre bővíthető. De ha csak öt személyt szállítunk, akkor a csomagokkal együtt mindenki kényelmesen elfér. Valóban, egyik hétvégén két szánkót, a másikon három biciklit szállított az új Rextonnal.
 

Hegyre fel

A hátsó kerékhajtású autó egyetlen gomb elfordításával igazi 4x4-es terepjáróvá változtatható. Szánkózáshoz kifejezetten jól jött, míg mások felmásztak a dombra, addig ők autóval mentek fel a dombra.
 
Egy dinamikus 187 lóerős járműről van szó, amivel akár 3 tonnát is el lehet vontatni. Erre ugyan nem volt alkalom, de a lámpánál remekül ki lehet lőni a Rextonnal.
 
Méretéhez képest baráti az autó fogyasztása, városban 11 liternél, országúton 9 liternél nem mért többet.
„Egy igazi világjáró az új SsangYong Rexton."
 
Forrás: Világjáró Magazin